vrijdag 4 februari 2011

DKNY 'Be Delicious'


Het parfum "Be Delicious" van DKNY kennen jullie natuurlijk allemaal. Dit appeltjesparfum is namelijk een van de bekendste parfums die DKNY heeft uitgebracht en er zijn vele verschillende varianten uitgebracht van dit parfum. Ik zal vandaag de 'originele' Be Delicious aan jullie laten zien, een heerlijk zoet en fruitig geurtje waar ik helemaal gek op ben!

DKNY zegt over 'Be Delicious'
DKNY 'Be Delicious' is 100% New York. Deze unieke geur is fris en vol van mogelijkheden voor liefde, leven en avontuur. Een verfrissende geur in een iconische appel-vormige flacon, die je verleidt een hapje uit het leven te nemen. Het geraffineerde mengsel van appels, exotische bloemen en houtsoorten creëert een frisse, sappige geur die alleen maar 'Delicious' genoemd kan worden!


Ten eerste moet ik jullie zeggen dat het écht geweldig leuk was om dit product op de foto te zetten! De onderstaande foto van DKNY 'Be Delicious' is dan ook zelf gemaakt *.
De geurnoot van dit parfum is volgens DKNY bloemig, en ik vind dat zelf zeker kloppen. Je ruikt er ook wel duidelijk appel doorheen, maar je ruikt vooral een bloemige geur met een vleugje appel, waardoor het geheel lekker fris wordt. Kortom: een lekker geurtje voor lente en zomer.


Ik moet zeggen dat deze geur toch wel een van mijn favorieten is, en ik hem erg lekker vind ruiken! Ik heb deze geur nou al een tijdje en meestal grijp ik naar deze als ik 'even snel' een geurtje op doe. Ook heb ik een kleine tester hiervan in mijn etui zitten, zodat als ik een dag géén parfum op heb gespoten, ik dit nog altijd door de dag kan opspuiten.
Dit parfum vind ik een echte aanrader als je houdt van frisse geurtjes. Ik zou hem zelf zeker opnieuw kopen als mijn appel-flacon op is.

DKNY 'Be Delicious' is te koop bij de meeste parfumerieën en drogisten, en kost €35 voor 30 ml, €52 voor 50 ml en €74 voor 100 ml.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten