donderdag 10 februari 2011

GOSH Spring Look 2011 - Producten

Laatst heb ik jullie verteld over de GOSH Spring Look 2011-collectie waarin. Een aantal nieuwe producten worden geïntroduceerd, maar waarin ook een aantal producten zoals de oogschaduw en de lipgloss, die al in het vaste assortiment zitten, in het zonnetje worden gezet. Vandaag laat ik jullie een aantal producten uit de collectie zien, die ik heb getest.


 Klik op "Lees Verder" om de review van elk product te lezen en de foto's en swatches te zien!








Effect Powder in Meringue - €7,49
Zoals ik dus al eerder heb verteld ben ik, hoewel ze wat lastig kunnen zijn in het gebruik, dol op Effect Powders. Ze zijn namelijk geweldig gepigmenteerd, en blijven goed zitten als je een basis onder je EP gebruikt. Meringue is een prachtige aanvulling op mijn collectie: het is een beige-achtige kleur die toch wel wat roze sporen heeft en een mooie shimmer bevat. Meringue is door zijn glans goed te gebruiken als highlighter, maar ook over je hele ooglid voor een stralende en gezonde look, aangezien de kleur een mooie glans achterlaat. Op de swatchfoto heb ik als basis de Waterproof Eyeshadow in Love That Violet gebruikt.








Waterproof Eyeshadow in Love That Violet - €7,99
Waterproof Creme Eyeshadow... Eigenlijk ben ik niet zo dol op crème-producten op mijn ogen (zoals je op de swatch al kunt zien, is het een beetje 'klonterig'), maar deze oogschaduwstick van Gosh is erg fijn om als een basis te gebruiken onder je oogschaduw, zoals ik bij de Effect Powder al demonstreerde. De verpakking is erg simpel maar stijlvol, en heeft dezelfde kleur als het product. Als je 'stukje' oogschaduw op is, kun je draaien aan het stukje waar je hem vasthoudt als je hem aanbrengt, en dan komt het volgende stuk omhoog, een beetje zoals een lippenbalsem, maar dan voor je ogen. Ik vind het product erg fijn, vooral aangezien deze goed blijft zitten. Ook vind ik de kleur erg mooi, maar de kleur is ook goed te gebruiken als een basiskleur onder blauw- en paarstinten.






Lipgloss in 004 - €7,49
De Lipgloss in 004 is als je de kleur in de huls ziet te licht voor mij, maar gezien de formule, die meer glans dan dekking geeft, is dit uiteindelijk toch geen probleem op mijn lippen. Je ziet op de swatchfoto dat de kleur vooral glans is, zonder glitters dus, en op mijn flink gepigmenteerde lippen toch een iets lichter laagje achterlaat. Gelukkig is het geen enorm dekkende kleur, want dan zou deze voor mij erg moeilijk te dragen zijn. Nu is deze kleur dus goed te dragen. Zoals je op de tweede foto kunt zien heeft de gloss een redelijk normale spons-achtige applicator met een erg fijne vorm die lekker aanvoelt op je lippen. De textuur van de gloss is een beetje 'apart'. Ik merk dat de gloss wel plakt, maar mijn lippen plakken zeg maar niet 'aan elkaar' als ik de gloss gebruik! Pluspuntje. Ik vind de gloss erg fijn en ga binnenkort kijken welke kleuren nog meer verkrijgbaar zijn,


Ik ben in ieder geval al blij met de producten die ik voor jullie heb getest, maar ik ben nog altijd benieuwd naar de rest van de collectie, en dan met name de creme blushes!
GOSH Spring Look 2011 is vanaf 11 april exclusief bij Kruidvat verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten