zondag 2 januari 2011

Shoplog: Maastricht 31 December

Voordat ik gisteren m'n oma ophaalde (de lieve schat woont in Maastricht) ben ik even de stad in gegaan om te shoppen! Dat heb ik vooral gedaan omdat LUSH een geweldige actie heeft op dit moment (bij besteding van minimaal 30€ krijg je een goodiebag ter waarde van minimaal €30 gratis!), én omdat MAC's Cham Pale collectie uit kwam!

Ik geef jullie een korte impressie van wat ik allemaal heb gekocht. Later komt er van verschillende producten een review!



MAC Cham Pale

 Bij MAC scoorde ik alles wat ik wilde hebben! De nagellak in Soirée, een paintpot in Vintage Selection en een Eye Kohl in I Get No Kick! Van al deze producten kunnen jullie in de komende week een review verwachten!


LUSH + MAC

Een overall view van wat ik heb gekocht! Mijn MAC-spullen en de 3 lush-producten die daar bij staan (de twee zwarte potten, Fair Trade Foot Lotion en Lemony Flutter en het gele zakje dat daar achter ligt: Once A Year). De rest van de lush-producten zat in de goodiebag!

Ik ben echt heel erg blij dat ik alles wat ik wilde heb kunnen bemachtigen, en ik heb heel veel zin om alles voor jullie te gaan reviewen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten