dinsdag 4 januari 2011

MAC Eye Kohl "I Get No Kick"

Vandaag de eerste review van mijn producten uit de Cham Pale collectie! Ik wil beginnen met het "I Get No Kick" oogpotlood.


Lichte oogpotloden zijn namelijk heel erg geschikt om je oog mee op te lichten. Het duidelijkste (en extreemste) voorbeeld is wit. In theorie licht die kleur je oog het meest op, maar in de praktijk ziet dat vaak erg onnatuurlijk uit. Daarom kies ik zelf liever voor champagne- of huidskleuren.



MAC I Get No Kick Eye Kohl - box

MAC I Get No Kick Eye Kohl - pencil color + name

MAC I Get No Kick Eye Kohl - pencil + box

MAC I Get No Kick Eye Kohl - point + name on box

MAC I Get No Kick Eye Kohl - swatch

MAC I Get No Kick Eye Kohl - swatch on eye

Wat vind ik er nou van? Het potlood kost €15 en is nu te koop bij alle MAC Counters en stores. Het potlood geeft me een mooie inner corner, zoals je waarschijnlijk wel ziet op de foto. Sorry voor de vage oog-pose, maar m'n oog kneep dicht voor de flits, en anders kreeg ik de kleuren niet goed erop.
Ik vind dit een heel erg fijn potlood. Precies goed om een wakkere, frisse look te creëren die - op de huid - minimaal 4 of 5 uur blijft zitten. Op de waterlijn pakt dit potlood bij mij minder goed.

Als dit potlood op is, en hij wordt opnieuw uitgebracht, ga ik zeker een nieuw potlood halen! Ik ben er heel erg tevreden over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten