maandag 10 januari 2011

MAC Paintpot "Vintage Selection"

 Na het "I Get No Kick" oogpotlood is het vandaag tijd om een van de paintpots uit de Cham Pale collectie van MAC te reviewen. Ik heb gekozen voor "Vintage Selection", een frosty, bruine creamy oogschaduw die je in elke look wel kan gebruiken.


In de Cham Pale collectie waren nog drie andere paintpots te vinden. Ik was aan het twijfelen tussen deze en "Chilled on Ice", maar de Make-Up Artist vertelde mij dat ik beter een donkerder kleurtje kon pakken (deze dus) dan Chilled on Ice, omdat ik van mezelf erg bleek ben en die paintpot op mij erg geel zou uitvallen.

 Klik op "Meer Lezen" voor de rest van dit artikel (foto's, swatches en conclusie).




MAC "Soirée" Paintpot - box + jar



MAC "Soirée" Paintpot - box +bottom of jar


MAC "Soirée" Paintpot - open jar


MAC "Soirée" Paintpot - open jar


MAC "Soirée" Paintpot - swatch on hand



MAC "Soirée" Paintpot - swatch on eyelid

Als jullie zeggen dat de laatste swatch niet echt... geweldig is: jullie hebben gelijk. Het lijkt alsof er allemaal resten opgedroogd product op m'n ooglid zit op de foto, maar in werkelijkheid is dit de shimmer die je ziet als ik deze paintpot draag. Deze swatch is dus niet zo geweldig gelukt.
De paintpot kost €18,50 en is nu bij alle MAC-verkooppunten te verkrijgen. Let op: het is een limited-edition product wat betekent dat als dit product op is, hij niet meer binnen zal komen.
Ik vind deze paintpot een leuk kleurtje hebben, heel draagbaar voor overdag en hij geeft net wat extra's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten