zaterdag 25 december 2010

Vrolijk Kerstfeest!

Wij, de redactie van Bellissima, wensen jou een Vrolijk Kerstfeest!

Wat doen jullie allemaal met kerst? Bij ons thuis vieren we kerst met m'n opa en oma op kerstavond bij hen thuis, dat is ook meestal wanneer de 'grote' cadeaus worden gegeven. Op 1e kerstdag (vandaag dus) komt mijn oma uit Maastricht en hebben we kleine cadeautjes, en op 2e kerstdag gaan we met wat geluk naar m'n tante in Noord-Brabant. Ik heb m'n neef en nichtjes al héél lang niet meer gezien, dus ik hoop echt dat we kunnen gaan, want like, hallo, wat is nou leuker dan je neef en nichtjes blij zien worden als je cadeautjes geeft!

Verder heb ik een vraagje aan iedereen met een smartphone. Zijn er blogger/blogspot-apps te vinden? Ik heb m'n iPod Touch namelijk (yay!) en 't ik kan zo één, twéé, dríe geen blog-apps vinden die gratis zijn en met blogger/blogspot werken.

Dus al met al, blijf niet te lang hier op de site hangen (of ja, misschien ook wel :P) en ga lekker gezellig bij je familie zitten en het kerstfeest vieren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten