woensdag 15 december 2010

NOTD: Catrice "Big Spender Wanted"

 Éen van mijn favoriete nagellakkleurtjes is "Big Spender Wanted" van Catrice.


Big Spender Wanted is een onwíjs mooie oudroze kleur met een gouden shimmer die je alleen ziet in het zonlicht. Ik heb een collectie van ongeveer 80-85 nagellakjes en dit is een van de weinige lakjes waar ik steeds weer naar grijp. Het is een van mijn favoriete kleurtjes!


En dat is niet de enige reden waarom ik van dit lakje hou. Big Spender Wanted - en trouwens ook andere kleuren uit de catrice nagellak collectie - brengt heel fijn aan door een breed kwastje, en de formule is precies goed. De lakt streept wel een beetje, maar dat valt niet op door de shimmer en de aparte kleur. Ook fijn is dat dit lakje in 2 lagen volledig dekt!
Hieronder staan twee swatches van Big Spender Wanted. Ik was vrij bang dat ik niet kon laten zien wat voor geweldige kleur het is, maar op de foto is het gelukkig redelijk te zien!

In het zonlicht
Daglicht - Bewolkt

Zoals jullie nu wel hebben gezien is dit lakje terecht een van de mooiste van mijn collectie. Als hij op gaat, zal ik zéker een nieuwe kopen!
De prijs voor een Catrice Nagellak uit de gewone collectie is €2,49 voor 10ml nagellak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten